دستگاه حضور و غیاب تایگر شناسایی 1500 اثر انگشت
دستگاه حضور و غیاب تایگر شناسایی 1500 اثر انگشت
سه شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 16:52 | بازدید : 884 | نویسنده : کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

البته اطلاعات دقیق و کامل این محصول را میتوانید از بخش محصولات ما مطالعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. نمایندگی رسمی و مرکز پخش محصولات زنیت در ایران دستگاه حضورغیاب . مرکز تخصصی فروش و نصب با کیفیت ترین دستگاه های حضور و غیاب در شیراز . نسل جدید دستگاه حضور و غیاب با قابلیتهای توسعهیافتهتر در شهریور امسال و در نمایشگاه الکامپ گیلان عرضه خواهد شد. نمایشگاه الکامپ گیلان عرضه خواهد شد. بنابراین نیاز به یک روش جدید با قابلیت اطمینان بالا جهت ثبت تردد پرسنل احساس می شد. همایش استانی شعر فجر با حضور شاعران استان فارس در شهرستان داراب برگزار شد. اتوماسیون حضور و غیاب - دستگاه حضور و غیاب,دربازکن،مدیریت . متخصصین کشورمان دستگاه حضور غیاب دارای سیستم عامل برای . رونمایی از جدیدترین دستگاه حضور و غیاب Virdi - شرکت مهندسی طلوع . یاس ) ، نسل جدید سیستمهای حضور و غیاب ، کیوسکهای اطلاع رسانی و . نوع دوم سيستم حضور و غياب UHF : در اين نوع سيستم که براي اولين بار در کشور در دبستان علوي تبريز توسط گره طلاي نرم راه اندازي شده است به هر دانش آموز کارت هوشمند UHF داده خواهد شد. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد.

ساعت حضور و غیاب جهان گستر

نرم افزار نسخه استاندارد كه به صورت كاملا رايگان روي بسته هاي دستگاه در اختيار مشتريان گرامي قرار مي گيرد قابليت تعريف شيفت هاي ثابت اداري به تعداد نامحدود را داراست. نرم افزار حضور غیاب تحت وب از سرعت و دقت بالایی برخوردار است، بنابراین با وجود این ویژگی دیگر دغدغه ای بابت کندی و خطای آن به جهت حجم بالای اطلاعات نخواهید داشت. برای کاربران ایرانی کاربردی ندارد و از طرفی نیز، ورود این دستگاه با . معرفی نسل جدید دستگاه های حضور و غیاب ایرانی - http://www.ayineh . دستگاه حضور و غیاب - منتخب شرکتها و سازمانهای معظم - ایست گذر درج . لیست محصولات و خدمات و شرکتها و افراد مرتبط با دستگاه حضور و غیاب و . محصولات ما عبارتند از دستگاه حضورغیاب تشخیص چهره،دستگاه اثرانگشتی،دستگاه حضورغیاب بر اساس اسکن کف دست ، دستگاه کارتی و دستگاه های چند کاره که ترکیبی از قابلیت های مذکور می باشند.

  1. داراي LCD 7 اينچ جهت پيامها و نمايش منو
  2. قابلیت نمایش عکس پرسنل هنگام ورود و خروج
  3. انعطاف پذیری بالا
  4. 24ماه گارانتی دستگاه
  5. گیت کنترل تردد الکترونیکی تک پایه (2)

§ ابتدایی ترین ویژگی این نرم افزارها قابلیت ثبت زمان ورود و خروج می باشد، همچنین باید این امکان وجود داشته باشد که بتوان در مواقع نیاز این کار را به صورت دستی انجام داد. از شرکت فروشنده دستگاه حضور و غیاب درباره ظرفیت حافظه ، نحوه خواندن ترددها (بصورت دستی یا اتوماتیک) و امکان بازیابی ترددها سوأل کنید. جدید سیستم حضور و غیاب در کرج . حضور و غیاب کارتی ، اثر انگشت و تشخیص چهره % ارسال برای کلیه نقاط ایران . ساعت حضور و غیاب پیشرفته مدل:MB-202 تشخیص چهره ، ا . حضور و غیاب T-28513 نسل جدیدی از ترمینالهای تشخیص چهره است با حالتهای . سالم منم با پیشنهاد آقا مهمدی کاملا موافقم از شهر جدید سهند هم عکس بگیرید. عکس. تمرین تیم فوتبال . 6- این پروژه حدود 20 درصد از پروژه نهایی هست و ما نیاز داریم به شخص یا تیمی که بتونه تا پایان پروژه اصلی با ما همکاری کنه. در این مطلب سایر کارکردهای سیستمهای کنترل دسترسی که شاید خیلی هم مهم و تاثیرگذار باشند بررسی و تشریح میگردند. خیلی مهم است . بی شک انتخاب دستگاه حضور و غیاب دانش آموزی مناسب برای یک مدرسه با حجم بالای دانش آموزان ، انتخابی مهم است. در هر سطحی با دسترسی به آسانی درخواست های کارمندان را بدون نیاز به برقراری ارتباط تایید نمایید.

فروش دستگاه حضور غیاب

با استفاده از تكنولوژي اندازهگيري ظرفيت خازني خطوط اثر انگشت ( Minutia ) و سطح سنسور به دقتي بالا و حساسيت ايدهآل براي تشخيص اثر انگشت دست يافتهايم . دستگاه های حضور غیاب کارتی در چند مدل بارکدی حضور غیاب ، کارت های حضور غیاب بدون تماس ، کارت های حضور غیاب مغناطیسی ، حضور غیاب با تگ عرضه می شدند. غیاب توسان - سیستم کارت ساعت - دستگاه ساعت زنی . جدید دستگاه های حضور و غیاب دارای دوربین ها هوشمند و دوربین های . امـروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود دستگـاه های حضور و غیاب پیشرفته به بازار این امکان به راحتی و با کمترین هزینه ها در اختیار مدیران قرار گرفته است. شرکت نانو تکنیک ارائه دهنده دستگاه های کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره با منوی کاملا فارسی و بسیار ساده با قابلیت های گوناگون کلیه دستگاه ها قابلیت اتصال به باطری خارجی را دارا می باشد. مي باشد در سيستم اتوماسيون حضور و غياب دانش آموزي توانا به طور کامل حل گرديده و مدارس مي توانند با خيال راحت از اين سيستم بهره مند گردند و به معناي واقعي نرم افزار هوشمندسازي توانا پي ببرند.




|
امتیاز مطلب : 57
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساعت زنی و آدرس saatzani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 78
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 295
:: بازدید سال : 528
:: بازدید کلی : 2345